Om de dienstverlening te optimaliseren, kan je vanaf nu een afspraak maken bij de dienst Burgerzaken. Op die manier kunnen onze diensten de nodige voorbereidingen treffen en voldoende tijd uittrekken voor de behandeling van je dossier. Door een individuele bespreking kunnen we ook beter de privacy van de burger garanderen.

We raden aan om voor volgende dossiers een afspraak te maken:

• aanvraag tot referentieadres
• vreemdelingendossiers
• huwelijksdossiers
• euthanasiedossiers
• historische opzoekingen
• nationaliteitsdossiers
• naamswijzigingen
• adoptie
• pensioenaanvraag
• laatste wilsbeschikking
• erkenning

Een afspraak maken kan via burgerzaken@kortenaken.be, 011 58 62 61 of via de afsprakenmodule op de website https://www.kortenaken.be/afspraak/

Het loket blijft uiteraard ook steeds bereikbaar tijdens de openingsuren van het gemeentehuis: Van maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur, maandagavond van 18 tot 20 uur en woensdag van 13 tot 16.30 uur.

Meer info: Dienst Burgerzaken – 011 58 62 61 – burgerzaken@kortenaken.be

Laatste nieuws Maak je afspraak bij de dienst Burgerzaken