Bekendmaking omgevingsvergunning


Referentie omgevingsvergunning: OMV_2021077040
Aard: stedenbouwkundige handeling
Project : bouwen van een woning
Adres : Hemelrijkstraat 19 te 3473 Kortenaken
Kadastrale ligging : Afd. 05, sectie B, perceelnummer 451E2  

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Chris Janssens  werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen verleende in zitting van 18 augustus 2021 de vergunning  aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroepschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB – Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven – Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning


Referentie omgevingsvergunning: OMV_2021082942
Aard: stedenbouwkundige handeling
Project : sloop bestaande meubelwinkel / herbouw winkel + drie appartementen
Adres : Dorpsplein 30 te 3470 Kortenaken
Kadastrale ligging : Afd. 01, sectie C, perceelnummer 141V  

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Jo Rediers  werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen verleende in zitting van 23 augustus 2021 de vergunning  aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroepschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB – Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven – Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning


Referentie omgevingsvergunning: OMV_2021050136
Aard: stedenbouwkundige handeling
Project : bouw van een OB
Adres : Miskom-Dorp 26L te 3472 Kortenaken
Kadastrale ligging : Afd. 04, sectie B, perceelnummer 372P  

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Joris Branders werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen verleende in zitting van 23 augustus 2021 de vergunning  aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroepschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB – Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven – Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning


Referentie omgevingsvergunning: OMV_2021099142
Aard: stedenbouwkundige handeling
Project : bouwen van een vrijstaande eengezinswoning met bijgebouw
Adres : Rigelstraat (tussen 7A en 9)  te 3470 Kortenaken
Kadastrale ligging : Afd. 01, sectie C, perceelnummer 486N3  

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Tanja Van Accom werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen verleende in zitting van 6 september 2021 de vergunning  aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroepschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB – Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven – Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning


Referentie omgevingsvergunning: OMV_2021103827
Aard: stedenbouwkundige handeling
Project : schilderen van gevels of aanbrengen van gevelbekleding
Adres : Schansstraat 86 te 3470 Kortenaken
Kadastrale ligging : Afd. 01, sectie C, perceelnummer 432A2  

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Frederik Vanrijkel werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen verleende in zitting van 6 september 2021 de vergunning  aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroepschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB – Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven – Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning


Referentie omgevingsvergunning: OMV_2021048812
Aard: stedenbouwkundige handeling
Project : bouwen  van een HOB
Adres : Blijstraat (n aast nr. 57)  te 3473 Kortenaken
Kadastrale ligging : Afd. 05, sectie B, perceelnummer 144S  

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Dezimmo werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen verleende in zitting van 6 september 2021 de vergunning  aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroepschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB – Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven – Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning


Referentie omgevingsvergunning: OMV_2021108081
Aard: stedenbouwkundige handeling
Project : verbouwen/uitbreiden van een gezinswoning
Adres : Wittebos 12 te 3472 Kortenaken
Kadastrale ligging : Afd. 04, sectie B, perceelnummer 353Y  

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Julka Rubbens werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen verleende in zitting van 13 september 2021 de vergunning  aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroepschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB – Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven – Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Wonen & omgeving Vergunningen